Submit your Entries Until 10/01/2025 & Save 9%

Κατηγορίες & Βραβεία

Αναλυτικά οι κατηγορίες υποψηφιοτήτων στα βραβεία

Ενότητα 1: Advertising / Branding / PR

Συμμετοχή από επιχειρήσεις του κλάδου του τουρισμού, της διαφήμισης, των δημοσίων σχέσεων, των Media και της εκπαίδευσης.

1.1 Best Brand Identity Εταιρική ταυτότητα / Διαχείριση εταιρικής φήμης
1.2 Best Branding Campaign
1.3 Best Brand Launch / Relaunch
1.4 Best Advertising Campaign
1.5 Best Direct Marketing Campaign
1.6 Best International Campaign
1.7 Best Diversity / Inclusion Campaign
1.8 Best Loyalty Campaign
1.9 Best Customer Experience Campaign
1.10 Best Influencer Marketing Campaign
1.11 Best Integrated Marketing Campaign
1.12 Best PR Campaign
1.13 Best Out of Home Campaign
1.14 Best Responsible / Sustainable Campaign
1.15 Best Sales Campaign
1.16 *Other

Ενότητα 2: Digital Marketing

Συμμετοχή από επιχειρήσεις και φορείς του τουρισμού, της διαφήμισης, των digital media και της επικοινωνίας.

2.1 Best Online Campaign
2.2 Best Digital Multi-Channel Campaign
2.3 Best Modern Search Campaign
2.4 Best Sales Campaign
2.5 Best Video Campaign
2.6 Best Google Shopping Ad Campaign
2.7 Best Small Budget Campaign
2.8 Best TikTok Campaign
2.9 Best YouTube Campaign
2.10 Best Meta’s platforms Campaign
2.14 Best Use of Mobile Apps
2.15 Best User Interaction
2.16 Best Use of Influencers
2.17 Best Use of TripAdvisor
2.18 Best Video content
2.19 Best Use of virtual reality / Augmented reality
2.20 Best Use of chatbots
2.21 Best Last-minute & deal site sales / Online sales
2.22 Best Online strategy
2.23 Best Multichannel marketing strategy
2.24 *Other

Ενότητα 3: Travel Events

Η ενότητα αυτή θα αναδείξει τις καλύτερες διοργανώσεις που πραγματοποιήθηκαν στον τομέα του Ταξιδιού. Εκδηλώσεις που διακρίθηκαν γιατί κέντρισαν το εμπορικό ενδιαφέρον, προσέλκυσαν εκατοντάδες συμμετέχοντες, ενίσχυσαν την τοπική κοινωνία, προώθησαν το ταξιδιωτικό. Πρωτίστως, όμως, θα επιβραβεύσουμε εκδηλώσεις που είναι κορυφαίες στο είδος τους, ξεχωρίζοντας σε επίπεδο σχεδιασμού, δημιουργικότητας, καινοτομίας, απόδοσης και αποτελεσματικότητας.

3.1 Event organization
3.2 Fam & press trips
3.3 Special event
3.4 Major tourism event
3.5 Multi-Travel event
3.6 Corporate event
3.7 *Other

Ενότητα 4: Content for Travel

4.1 Best Content marketing strategy
4.2 Best Storytelling excellence
4.3 Best Travel guide / Travel magazine / Brochure / Special Editions
4.4 Best Travel blog
4.5 Best Photography
4.6 Best Research / Press / Book Project
4.7 Best Project Travel Program (TV, Radio ή Online)
4.8 Best Travel Podcast
4.9 Best Editorial / Travel Column
4.10 Best Native Advertising Campaign
4.11 *Other

Ενότητα 5: Travel Sponsorships

Η κατηγορία απευθύνεται σε επιχειρήσεις που επενδύουν στις ταξιδιωτικές χορηγίες. Ποιο ήταν για το ίδιο το brand το Return on Investment; Για παράδειγμα, αυξήθηκε το brand awareness; Συνέβαλε η χορηγία στη δημιουργία μιας θετικότερης αντίληψης για το brand, στην αύξηση των πωλήσεων ή στη διεύρυνση της πελατειακής βάσης;

5.1 Sponsorship Program / Strategy for Travel Destination
5.2 Sponsorship Program / Strategy for Traveler
5.3 Sponsorship Program / Strategy for Travel Event
5.4 NEW Sponsorship
5.5 Sponsorship Platform for Travel Brand
5.6 *Other

* Κατηγορία Other
Στην κατηγορία αυτή υποβάλλονται υποψηφιότητες οι οποίες δεν μπορούν να ενταχθούν σε καμία από τις ήδη υπάρχουσες κατηγορίες των βραβείων. Οι υποψηφιότητες που υποβάλλονται σε αυτή την κατηγορία ελέγχονται από την Επιτροπή Αξιολόγησης και ο/η Πρόεδρος αποφασίζει αν θα ταξινομηθούν σε υπάρχουσες (εννοιολογικά κοντινές κατηγορίες) ή θα δημιουργηθούν νέες κατηγορίες όπου και θα ενταχθούν. Η δημιουργία μια νέας τέτοιας κατηγορίας καθώς και τα κριτήρια αξιολόγησής της είναι εξολοκλήρου υπό την εποπτεία της Επιτροπής Αξιολόγησης. Η επιχείρηση που υποβάλλει την υποψηφιότητα στην κατηγορία Other δεν έχει το δικαίωμα επιλογής δημιουργίας νέας κατηγορίας ή ένταξης της υποψηφιότητάς της στις ήδη υπάρχουσες.

Κορυφαία Βραβεία / Grand Awards / Platinum

Τα κορυφαία βραβεία δίνονται στους υποψηφίους που έχουν επιτύχει το μεγαλύτερο άθροισμα βαθμολογίες από τις βραβευμένες υποψηφιότητες. Κάθε βραβείο συγκεντρώνει τους εξής βαθμούς:

  • Platinum award 10 βαθμοί
  • Gold award 7 βαθμοί
  • Silver award 3 βαθμοί
  • Bronze award 1 βαθμός

Platinum Award
Η ύψιστη διάκριση για κάθε ενότητα. Απονέμεται στην υποψηφιότητα εκείνη της κάθε ενότητας, η οποία έχει συγκεντρώσει τον υψηλότερο μέσο όρο βαθμολογίας από την Κριτική Επιτροπή, ανάμεσα στο σύνολο των υποψηφιοτήτων σε όλες τις κατηγορίες της συγκεκριμένης ενότητας.

Travel Brand of the Year
Το βραβείο θα απονεμηθεί στο Brand, το οποίο θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους, όπως αυτοί θα προκύψουν από το σύνολο των βραβείων που θα κερδίσει, στο σύνολο των κατηγοριών σε όλες τις ενότητες.

Travel Marketing Agency of the Year
Το βραβείο θα απονεμηθεί στο Agency, το οποίο θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους, όπως αυτοί θα προκύψουν από το σύνολο των βραβείων που θα κερδίσει, στο σύνολο των κατηγοριών σε όλες τις ενότητες.

In House Traveling Marketing Team of the Year
Το βραβείο θα απονεμηθεί στην In House Marketing Team, η οποία θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους, όπως αυτοί θα προκύψουν από το σύνολο των βραβείων που θα κερδίσει, στο σύνολο των κατηγοριών σε όλες τις ενότητες.

Σημείωση 1: Η Επιτροπή Αξιολόγησης, με την σύμφωνη γνώμη του/της Προέδρου διατηρεί το δικαίωμα να μην απονείμει κάποιο ή το σύνολο των προαναφερόμενων βραβείων.

Σημείωση 2: Η Επιτροπή Αξιολόγησης, με την σύμφωνη γνώμη του/της Προέδρου, διατηρεί το δικαίωμα, μετά την υποβολή των υποψηφιοτήτων, να συγχωνεύσει ή να ακυρώσει κατηγορίες, καθώς και να μεταφέρει υποψηφιότητες σε διαφορετική κατηγορία. Σημειώνεται ότι για την πιο αξιοκρατική αξιολόγηση των υποψηφίων, μπορεί να δημιουργηθούν υποκατηγορίες εφόσον σε μια κατηγορία υπάρχει ένας κρίσιμος αριθμός υποψηφιοτήτων. Στις υποκατηγορίες εντάσσονται υποψηφιότητες που μπορούν να ομαδοποιηθούν με βάση κάποιο κριτήριο (ενδεικτικά budget έργου, επιφάνεια κ.ό.κ.)

Διακρίσεις

Gold – Silver – Bronze Βραβεία
Από τη βαθμολογία της Επιτροπής Αξιολόγησης αναδεικνύονται Gold, Silver ή/ και Bronze βραβεία. Είναι πιθανό να δοθούν περισσότερα από τρία βραβεία σε κατηγορία βράβευσης, όπου υπάρχουν ισοβαθμίες μεταξύ υποψηφιοτήτων, ή λιγότερα από τρία βραβεία σε κατηγορία βράβευσης, όπου οι υποψηφιότητες δεν συγκεντρώνουν την απαιτούμενη βαθμολογία.

Gold (Χρυσό): Η μια υποψηφιότητα που συγκεντρώνει την υψηλότερη βαθμολογία της κατηγορίας και βρίσκεται πάνω από το γενικό μέσο όρο. Εφόσον υπάρξει ισοβαθμία, δύνανται να δοθούν ισάριθμα Gold.

Silver (Αργυρό): Η/Οι υποψηφιότητα/ες που συγκεντρώνουν τις αμέσως επόμενες βαθμολογίες ανά κατηγορία)

Bronze (Χάλκινο): Η/Οι υποψηφιότητα/ες που συγκεντρώνουν βαθμολογία πάνω από το όριο βράβευσης όπως αυτός ορίζεται από το μέσο όρο του συνόλου των βαθμολογιών.

Η Διοργανώτρια Εταιρεία, κατόπιν απόφασης του/της Προέδρου ή και της επιτροπής αξιολόγησης, διατηρεί το δικαίωμα, μετά την υποβολή των υποψηφιοτήτων, να συγχωνεύσει ή να ακυρώσει κατηγορίες, καθώς και να μεταφέρει υποψηφιότητες σε διαφορετική κατηγορία. Σημειώνεται ότι για την πιο αξιοκρατική αξιολόγηση των υποψηφίων, μπορεί να δημιουργηθούν υποκατηγορίες εφόσον σε μια κατηγορία υπάρχει ένας κρίσιμος αριθμός υποψηφιοτήτων. Στις υποκατηγορίες εντάσσονται υποψηφιότητες που μπορούν να ομαδοποιηθούν με βάση κάποιο κριτήριο (ενδεικτικά budget έργου, επιφάνεια κ.ό.κ.)